ستاره غم
ستاره غم



چه میپرسی

 

ز احوالم چه میپرسی؟پریشانم

شبیه معبدی متروک

ویرانم

خزان باریده برمن

کاش میدیدی

فرومیریزد از پوسیدگی جانم...



نظرات شما عزیزان:

soraya
ساعت0:43---23 آبان 1391
سلام ستاره جان
خوشحال شدم از حضورت
همشهری بیشتربهمون سربزن
خواستی هم میتونی نویسنده وبمون بشی وتبادل لینکم کنیم
منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 15 مهر 1391برچسب:,

  توسط ستاره  |
 

 



به وبلاگ من خوش آمدید ای كاش من هم همانند همه ی بی معرفتها رسم نامردی می آموختم و انسانها را در زندگی بازیچه میکردم ولی افسوس من بازیچه شدم. بازیچه ی باور ها ی لرزان دوست. بازیچه ی بی ثباتی او.
setaregham9167@yahoo.com


 

دلنوشته
شعر

 

 تنفر
 بدون شرح
 چه میپرسی
 بگذار آسوده بخوابم…
 معنای عشق
 به خاطر بیاور
 نمی دونم
 حال من
 من

 

آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391

 

ستاره

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستاره غم و آدرس setaregham91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





توپ توپ
love
+18
احساس رویایی
بهترین
عشق آتشین من
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 1335
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1